Sevgi_ay 35+1 haftalık hamileyim sizde yaşıyormusunuz bilmiyorum günde 4 veya 5 kez bebeğim hıçkırıyor ve bundan rahatsız olduğunu sanıyorum çünkü hıçkırığı başlayınca hareketleri artıyor sert tepkiler veriyor tabi hareketlerini hissetmek güzel bi duygu daha kontrollere gitmedim sizce bi sıkıntı yoktur değilmi.
Asia Hıçkırmak solunumu için çok faydalı alıştırma.yapiyor. tam tersine sevinmemiz lazim. Bebekler mutlu olduğunda çok.hareketlenirmis ayşe öner öyle söylemişti.
Sevgi_ay Asia tesekkür ederim hıçkırıkları dünden beri hissediyorum ilk bebeğim olunca endişelendim biraz 😊