2-3 tane alt üst takım aldım, bol bol tulum, uzun kollu çıtçıtlı badilerden 8-10 tane. Yünlü çorap, örgü battaniye, peluş battaniye, penye battaniye önüme ne gelse alıyorum benim de ilk bebek. Ben genelde yeni doğan alıyordum 3 aylık al dediler biraz da onlardan alacağım eksik olmasın da fazla olsun