Kızlar selam şu an 7+ 5 teyim. inanılmaz bir yorgunluk halsizlik yaşıyorum elimi kolumu kaldıracak halim yok masa başı işim var evet 12 saat çalışıyorum ama masa başı çokta yorulduğum bir işte değil fakat bitmiş durumdayım. Siz bununla nasıl başa çıkıyorsunuz?