BallyavruM Kızlar doktorum burda deglim ama bir haftadan bişey olmaz dedi yani uyuşmazlık ignesini 29. Haftanın sonlarında olacam. Buna benzer bişey yaşayan var mı? İlla 28 hafta şart mı?