Senem_kirecci 37+4deyim nstde sancim 60-80 arası açıklık yok beklemekteyiz ama hissettiğim tek şey normal bel ve kasık ağrısı yanında zaman zaman karın sertlesmesi.
İlk gebeliğimde de 100sanciya kadar hissedilen bariz bir ağrı sızı olmuyordu. Özellikle açıklık yoksa zaten o sancılar dediğiniz kadar can yakıcı olmuyor.
Ben de sizi korkutmiyim ama bu sancılar fena geliyorsa doğum başladığında nasıl yapacaksınız?