Hiç endişe etmeyin🌸 Benim karın ultrasonunda sadece kesem göründü. Alttan bakılan ultrasonla bebeğimi gördüm ve kalp atışlarını duydum. 6 haftalıktı gittiğimde. Karından genellikler 7-8 hafta arası duyuluyormuş. Ben de çevreme baya sormuştum. Strese gerek yok, her şey yolunda gidecektir 🙏🏽🙏🏽