İlk dozumu oldum smdı ikinciye olucam ama 4 haftayı geçti temmuz 13 de ilk doz 2. 26 Ağustos için vermışler smdı postlarda okudum bazıları direnç artışı yada çentik varsa olmamıs ama bana doktorum olablırsın dedi perinatogda olablırsın dedi tek taraflı benmkisi çentik değil yani bebeği etkılemıyor senınkısı dedi ama olmayanlar varmış 27 haftalığım 2. Dozu olmasammı bı korktum yanı aradan 6 hafta geçti nerdeyse gittim bugun sordum sistem o sekılde veriyor dedi herkese 4 hafta sonra veren sistem bana nden 6 hafta sonra verıyor anlamadmkı büyük ihtimalle olmcam 2. İnşallah sıkıntı yaşamam ya