aysessozer canım normalde adetin düzenli midir düzensiz midir ? Seni üzmek istemem ama ben de ilk bebek istediğimde resmen 2 aya yakın adet olmamıştım ve hep kaset testlerde negatif olduğunu gördüm. En sonunda dedimki gidiyim kan vereyim rahatlıyayım çünkü acaba geç yumurTlama mı acaba şöyle mi diye diye insan düşünmekten alıkoyamıyor kendini adet de olmadığı için. Gittim kan verdim rahatladım 0 çıktı sonucum ve 2 gün sonra adet oldum. Biraz da psikolojik olarak galiba o belirsizlik insanı çok yoruyor. İnşallah hamilesindir ama bence değilmişsin gibi psikolojik olarak kendini rahatlat. Eğer ki hamileysen zaten çıkar tekrar. Ama değilsen de vücudun rahatladığı için adet olursun bir sonraki ayını değerlendirirsin. Gerçekten ilk ayımda her şeyi hamileliği yorduğum için sanırım vücudum da hamile gibi gecikme yaşamıştı. Normalde de düzensiz adetim ama hiç 1 ay kadar düzensiz olmamıştı. İnşallah hakkında hayırlısı olsun allah gönlüne göre versin. Seni üzmek için değil ben de yaşadığım için yazmak istedim 😊