Merhabalar arkadaşlar bat 25 ağustos evde erken gebelik testim var ama bu ay başardım ve testi yapmadım 😁 Açıkçası kendimle gurur duyuyorum şimdiye kadar Bi 10 kere yapmıştım ama bu ay biraz kafaya takmayı bıraktım. Muhtemelen regli olurum diye düşünüyorum ama normalde regli zamanından 5 gün önce goguslerim çok siserdi ve her tarafı açırdı bu sefer sadece dokununca acı var ve sadece koltuk altı tarafında kasık ağrım fazla yok ara sıra giriyor ama yoğunluk sol kasikta ve kalcama bacağıma vuruyor heyecanlıyım. Varmıdır acaba 🤭Allahim kimsenin kucağını boş bırakmasın kimseyi evlatla sınamasın🥰😇