Allahneverdiysee Kızlar detaylı ultrason nasıl oluyor ? Sonuç veriyorlar mı acaba . Ben devlette yapturıp sonucu kendi doktoruma göstersem oluyor mu öyle ? Özelde çok geçe sıra var o kadar beklemek istemiyorum. Bir de devlette hangi bölüm yapıyo
Hafizeplt Allahneverdiysee canım devleti bilmiyorum ama detaylı ultrasonda incelemelerini yapıp zaten hemen eline veriyo ne var ne yok.. perinatoloji bölümü ve radyoloji bölümü yapıyor detaylı ultrasonu.. sonuçlarını alıp kendi doktoruna gösteriyorsun zaten
Zeyyyn Allahneverdiysee özelde sıra Bulamadıysan devlette zor 1 ay sonra bile sıra bulan var doktorunuz kabul ediyorsa her sonuç geçerli detaylı olarak bebeğin uzuvlarına ve organlarına bakıyorlar
Mavi34 Allahneverdiysee raporu hemen veriyorlar. Bende devlette yaptırıp ozeldeki doktoruma görürdüm. Önce kadın doğuma gidiyorsun onlar yeşil alana kayıt acıyor o şekilde perinatoloji den randevu alıp detaylıca gidiyorsun
arzubldk Allahneverdiysee devlette kendin sıra alamıyorsun doktor randevu açıp yönlendiriyor ve yer bulman çok zor haftalar sonrasına anca oluyor
Allahneverdiysee Hafizeplt özeldeki doktorum da radyolojide yaptırıp bana göster dedi ama çok geçe sıra var devlette kim yapıyor acaba yine radyoloji mi
Allahneverdiysee Zeyyyn detaylı sırasında doktor söylemiyor mu şöyle şöyle diye yoksa sadece bakıp sonucu mu veriyor bize ? Biz de kendi doktorumuza gönderiyoruz?
Allahneverdiysee arzubldk anladım teşekkürler daha geçse kendi doktoruma giderim . Bir de radyolojiden sıra alıp ayrıca kendi doktorumuza da sıra almamız gerekiyor mu? Doktorum ultrasonunuzu yaptırıp direkt bana gelin sıra almanıza gerek yok demişti ama randevuyu aradığımda ikisine de sıra almanız gerekiyor dedi
Zeyyyn Allahneverdiysee doktor bakarken anlatıyor gösteriyor birde rapor sonuç verıyor canım onuda doktoruna gösterirsin
KutsalAnnelik Allahneverdiysee ben araştırma hastanesinde belirli bir ücret ödeyerek randevu almadan Prof kadın doğumcuya yaptırmıştım kendi doktorum özeldeydi yine onada raporu göstermiştim
Allahneverdiysee KutsalAnnelik baktım şimdi araştırma hastanesine daha geç randevu var o yüzden özele gideceğim yine 😅
Bebekkarakuzu Allahneverdiysee ben özelde yaptırdim yarin kendi doktouruma göstericem ama bakan doktorda herseyi ayrintili söyledi zaten