Mom51122 Gebelikte saç maskarası kullanan var mı, saçlarımı boyamak istemiyorum. İşe giderken sadece beyaz görünen yerlere saç maskarası uygulasam diyorum, bilgisi olan var mı?
Belacivciv Mom51122 Rimel olanı bilmiyorum ama sprey gibi olanları kayınvalidem kullanıyordu ve memnun kalmıştı, hızlı beyazladığı için hemen dip boya yapamadığında falan sıkıyordu kendi renginde belli bile olmuyor
Mom51122 Pirayeada kirpiklerimize rimel uygular gibi saça uygulanan bi boya sadece beyaz kısımlarına uygulanabiliyor, diplere sürmezsem sorun olmaz gibi geldi. Yıkayınca çıkıyor
gokcekocyigit07 Onun yerine doktorunuza danışarak bitkisel boya kullanabilirsiniz, ben düzenli kullanıyorum 🤗 tabi saç maskarasında da bitkiseller varsa o da olur ama doktora mutlaka sorun
Mom51122 gokcekocyigit07 bitkisel boyalara da pek güvenemedim illa ki içinde zararlı bişey vardır gibi geliyor. Ama saç rimelini diplere gelmeyecek şekilde sadece bayazlara sürsem ve eve gelince yıkasam diye fikir yürüttüm 🤷♀️Olmazsa bitkisel boya yapıcam
gokcekocyigit07 Mom51122 astım var normalde de hep bitkisel boya kullanıyorum, diğer gebeliğimde de kullandım, 31 haftalık hamileyim daha dün aldım hatta bugün boya yapacağım, tabi siz bilirsiniz ama zararını görmedim 🤷♀️