Kızlar 19 ağustosta adet olmam lazımdı olmadım testimde silik çizgi vardı kan verdim 0.13 çıktı şimdi gecikmenin 5. Günü adet olmayı bekliyorum gelen giden yok düzenli adet olan biriyim ilk defa başıma böyle bişey geliyor hadi testteki kuruma çizgisidir diyorum çünkü, kan negatif olduğu için o zaman ne gibi sıkıntı olduda adetim böyle oldu gelmedi. 2 gün sonra 1 hafta oluyor perşembe günü yani adet gelmezse tekrar kan testi vermeli miyim sizce fikir verir misiniz🤦🏻♀️🤦🏻♀️