Nese33 ben sezeryanlıyım ve gerçekten çok memnun kaldım ama en güzeli normal doğumdur. Maşallah bebeğin de dönmüş, biraz esneme hareketleri yap kanala kolay iner. Korkma herşey geliyor geçiyor. Ne canı tatlı insanlar çatır çatır normal doğuruyor😊ben mecburi sezeryan oldum 41. Haftada kızım gelmeyince mecbur kaldık ama normal çok isterdim. O duyguyu yaşamak bambaşka olsa gerek. Hakkında hayırlısı olsun inşallah, sağlıcakla al kucağına bebişini🌸