Rabia54 Merhaba arkadaşlar😕😟😟 3 aya kadar düşük tehlikem vardı kanamam vardı şimdi 20 haftalık oldum geçen gece ağrılarla doktora gidince rahim içinde çok az kanama ve bebeğin eşinin rahim ağzında olduğu söylendi yatacaksın dedi ve progestan verdi başıma böyle bir şey gelip.duzelen yada kaçıncı haftada doğum yaptınız bu durumdan bebeğini kaybeden varsa lütfen yazmasın rabbim onlarda sabır versin ama panik atak hastayım ve çok korkuyorum nette kötü şeyler yazıyor
Deletedmom434 Rabia54 canım progestanı düzenli kullan ani hareketler sakın yapma dinlen tüm gün 🙏🏻 Aksi bir durum görünce hemen doktora git dikkatli davran hep
Rabia54 Deletedmom434 böyle durumda bebeği sağlıkla kucağına alabilirmiyim peki ve düzelme ihtimali varmı
Nily Canim 20.haftada banada esi asagida demisti Zamanla yukari cikiyomus. Herhangi kanama agri falan olmamisti.sonra yukari dogru cikmis Suan 27. Haftadayim Bolca dinlen ve dua et Rabbim onu sana verecekse zaten hicbsy engel olamaz🙂
Rabia54 Nily canım Allah sanada yardım etsin dua ediyorum yasin oluyorum bol bol bütün hamileler için de korkuttular biraz işte ilk gebelik birde bilgisizde oluyor insan en azından bı 7 aylık olsam yaşama ihtimali olur rabbim yardımcımız olsun