buglemm18-11 Bebeğim 5 aylık piremitür bebek çok gaz sorunu var çok ıkınıyo ne yapmalıy yardım edermisiniz
Aylinsemih buglemm18-11 gaz damlası kullanabilirsin ben bio gaia kullaniyorum aç karına 1 kez 5 damla baya etkili
Ates21 buglemm18-11 Canım ben nurse harveys kullanmaya başladım birazda olsa fayda ediyor 5 aylık olmuş acaba gaz sorunu bitmedimi
Saripapatyam1 buglemm18-11 5. Ayda gaz sancısı geçmesi lazım artık bence kabız olduğu için sancılanıyordur mamayı değiştirin mama yapmıştır
Ctorun buglemm18-11 çocuğu emziriyormusun.emziriyorsan kendin kimyon çayı falan tüket.sende kabızlık var mi.
sedaa_aa buglemm18-11 nöbet vs bunlar gaz ile alakalı şeyler değil ki doktora götürdünüz mü. Götürmediyseniz mutlaka götürün. Gaz İçin damlalar var ama kabızlık ve nöbet var diyorsunuz mutlaka bir doktor görsün
Melegimolsun buglemm18-11 29 haftalık doğdu kızım şuan 2 yaşında ama bunların hepsini bizde yaşadık doktorumuz saat yönünde karnına masaj yapmamı söyledi hem gaz hemde kabızlığı için hala kabız benim kizim
Aylinsemih buglemm18-11 Aynn bebeğe veriyorum 22 günlük bebeğim simdiye kadar kabız olmadı iyi gelir heralde
buglemm18-11 sedaa_aa doktora götürdük kabızlıktan ve gaz çıkaramadığından bebek kendini çok sıkıyo yani ıkınıyo diye nöbet geçirdiği zaten şuan hastanedeyiz nöbetten dolayı lam veriyoduk onuda vermeyin diyo doktor barsaklar tembel alıyor diye
buglemm18-11 Melegimolsun geçmiş olsun canım benim de 32 haftalık doğdu çok sıkıntı çektik halada çekiyoruz
Melegimolsun buglemm18-11 Allah yardımcın olsun şuan ikinci bebeğine gebeyim bundada erken doğum riski var doğum gününü alamıyoruz ama maşallah 32 haftalık olucaz çok bir sıkıntı yok gibi
Sarew buglemm18-11 biz relectaz kullanıyoruz bir hafta oldu emzirmeden önce veya mama kullanıyosanız da içine damlatıp kullanılıyo her beslemede 5 damla kullanıyorum emerken gazını çıkardığı oluyor veya afedersiniz ama kakasını bile emerken yapıyo direk