Aykem Almla çatlatma iğnesi denedin mi peki. Ben şimdi onu deniyorum olmadı bende aşılama yaptıracam. Tüp bebek içinde iki aşılama yaptırman lazımmış başarısız olması lazım ve raporu öyle alıyormuşsun
Almla Aykem igne yapmadan direk asılama ya başlıycak persembe günü rahim filmi cekılecek femara kullandm o yüzden igne vermedi bu defa
Aykem Almla peki memnun kalırsan banada söylermisin bende bu ay çatlatma iğnesi kullandım olmazsa diğer ay aşılama deniyecem