Ben şimdi burada okudum bunu canım
ben de ilk hamileliğimde kullanmıştım kilosu ve gelişimine çok yaramıştı
Bir çeşit yağ asidi olan omega, bebeğinizin özellikle beyin ve göz gelişimi için varoluşsal bir önem taşır. Yapılan araştırmalar, omeganın erken doğumu önlediğini ve bebeklerin daha kilolu doğduğunu göstermektedir.
● Hamilelik döneminde ve yaşamın her evresinde omega takviyesi kullanmanın, kaliteli süt üretimini desteklemesi, kolesterol ve trigliseritler değerlerini düşürmesi ve bu sayede kalp krizi riskini en aza indirgemesi, alzheimer ve bunama gibi hastalıkları önlemesi, kanın pıhtılaşmasını engellemesi, kan şekerini düzenlemesi, konsantre ve zindeliği sağlaması ve kemikleri güçlendirmesi gibi faydaları bulunur.