32+2 yim bugüne kadar şişlik olayım yoktu dün bir baktım ayaklarım balon gibi şişmiş.hemen yukarı kaldirdim falan tansiyonumu ölçtüm 10/4 tuzlu ayran içtim.(ama benim daha küçükken bile tansiyonum bu aralarda çıkardı sanırım benim bünyem böyle) yani daha bir buçuk ayim falan var ayaklarım sürekli böyle siserse kötü napcaz