Umbilik Ne kadar dikkat edip hamile yastığıyla uyusam da 38+1′deyim hala kendimi sırt üstü yatarken bulabiliyorum. Zaten rahatsız olup uyanıyorum, çocuk hemen uyarı veriyor.
Mom526 FusunF ya ben de sürekli sola yatamiykrum :(ama intenrette sağa ve düz yatmak ölü doğum oranını artırıyor diyor
aaysegulll FusunF sizin daha erken sola yatmaya başlamak için kendinizi şimdiden zorlamayin. doktorunuz hangi haftadan sonra artık sırt üstü yatmamak gerektiğini söyleyecek zaten.