32+5 im usuttum aslında eminim, ama nolur nolmaz test yaptırayım dedim pozitif çıktı. Henüz filyasyon fln gelmedi ama gerçekten pozitifsem diye bı korku bastı nolcak nasıl atlatacagim ilaç icilmiyosa , bu arada bir doz sinovac aşısı olmuştum ikinciye bi haftam vardı