cinderella Kızlar çok saçma olcak ama bişey sormak istiyorum sağ tarafıma zaten yatamıyorum ama sol tarafıma yatınca da karnım altımda kalıyp eziliyo sanıyorum bebeişimde o sırada hareket ediyo rahatsız oluyomudur sizce
Sultan42 cinderella bendede var o canım ikizlerime hamileyim sağa yatsam ordan bi tekme yiyorum sola yatsam ordan bir tekme artık oturarak uyumayı deniyorum 😅
Yas35 cinderella ben de aynı duyguları yaşıyorum sizinle. Benimki karnımda yan duruyor. Saģda kafası var o tarafa yatma dedi dokyor. Solda ayakları var. Üzerine yatınca kıpırdıyor. Eziyorum diye vıcdan azabı çekiyorum
Yamangiller Bende de hep bu his var. Bebeğin üzerine mi yatıyorum acaba diye Rahatsız oluyorum. Ne zaman dönsem sola ya da sağa hareketi artıyor.
Kkbra Hamilelikte sola yatmak gerekiyormus kan akışı daha iyi gidiyo diye bende yatmak istiyorum soluma ama sağımda daha rahat ediyorum.
Sbrygl1 18+5 haftalığım bugün kontrolüm vardı doktor düz yatma artık dedi peki sağ sol farkediyor mu dedim hayır dedi