merveacikgoz 06.40tan beri suyum geliyor ama sancım yok kızlar çok heyecanlıyım elim ayağım titriyor şimdi hastaneye gidicez doğum başlamış mıdır sancımın olmaması normal mi
AselMavi merveacikgoz bağzilari hissetmiyo sancı suyun bitmeden git bence mazallah bişey olmasın 🙏 Sağlıklıca kucağına al inşallah ❤️🥰
Deletedmom23234 merveacikgoz Allah’ımm darısı başımaaaa 😁❤️ direk hastaneye git bebek enfeksiyon kapmasın hadi gözün aydın ❤️
eaktr merveacikgoz hadi bakalım hayırlısı olsun inşallah kolaylıkla alırsınız kucağınıza Allah yardımcınız olsun🥰
bilnazo68o merveacikgoz ay hadi sende inşallah sancısını hissetmeyenlerden olursun hemen gittiğinde doğuma alırlar kolay ca doğurursun🌼
merveacikgoz Deletedmom23234 gidiyoruz şu an canım yoldayım kendimi iyi hissediyorum ama alttan baya bişeyler akıyo
merveacikgoz bilnazo68o inşallah inşallah hastanedeyiz yatış verdiler yürüyorum sürekli ağrım çok yok
Senem_kirecci merveacikgoz benimde sancim yüksek cıktı ama siklasinca gel dediler çünkü aciklik yok şu an