Günaydın, bende aynı durumu yaşadım hatta ben çok yoğun regl oluyorum diye gittiğimde öğrendim hamile olduğumu, doktor kese dışı kanama alanı var korkma ilaç yazacağım dedi, tabi ben şok oldum, aylarca kanamadan yattım, lohusa pedleri kullandım, 20 li haftalara kadar hep oldu ama şükürler olsun bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, ilaçlarını ihmal etme, her zaman dinlen, stres olma, dengeli beslen, Allah’ın izniyle geçiyor, şu an 31.haftadayım çok şükür ve hasretle doğumu bekliyorum, benimde çok fazla kayıplarım oldu, Allah büyük korkma 🌸