Güzel anneler anne adayları 36 haftalık erken doğum yaptım , bebeğim ciğerine su kaçmasından ve hızlı solup alıp vermesinden dolayı küveze girdi , hemşireler süt sağıp verin dediler elinizle ama sağıyorum çıkmıyor ya da az çıkıyor yetmez yani başka türlü nasıl o sütü sağabilirim hemşireler hiç yardımcı olmuyor