edabazin Mehtapbalaban evet canim ilk gebelik ara ara regl sancısı gibi belimde kasiklarimda ağrı oluyor
Eylem_kaya07 Şafak kalmadı bizde beklemedeyiz gelmiyor 40+2 olduk 🙏 bugün hastaneye gidecem bakalım ne olacak. Açılma olmuyor bende 39+6 da 0 açılma deyip eve gelmiştim
MinikMucizem23 edabazin Normalde son 3 ama zorunlu sezeryan olacağım çatımdan dolayı son 1 yarın giriyorum 🤭🤭🤭😩