Cansueda eğer özele gidiyorsan 2haftada bir çağırmaya başlıyor zaten 32 den itibaren , devlete gidiyorsanda cok varsa zamanın randevuya öncesinde gidip söyle acilden bi nst cektiricem diye belirtirsin şikayetleri yardımcı oluyorlar zaten aksi bi durum çıkarsa nst de doktora yönlendirir seni