Nazlican1994 Kızlar 34+3 haftalık gebeyim inanılmaz bi sancı çekiyorum şuan yürümem de bile zorluk oluşturuyor aşağıya inanılmaz bir baskı var normal mi bu durum doktoruma gidicem 9′ da ama inanılmaz panik yaptım 😔
Pelin-08 Nazlican1994 nefes egzersizi yap canım burnundan al agzından ver böyle oturur gibi ama yatar gibide pozisyonda bende arada sancım oluyo öyle yapıyorum devam etmiyo yalancı sancı olabilir
Nazlican1994 Busra333 yatarken birden sancım oldu kalkıp yürümeye çalıştım ama zorlandım 15 20 dakikadır çekiyorum, öncesinde bu kadar şiddetli değildi sancım 😔
Busra333 Nazlican1994 hmmm bana da dün gece oldu da cnm o yüzden düzenli mi diye sordum 35 haftalığım bende ama bugün çok şükür yok yalancı sancı olabilir mi sizinde acaba çok kötüyse acile gidin tabi 🥺
Nazlican1994 Busra333 inşallah yalancı sancıdır yoksa daha minik bebeğim bişey olmasından korkuyorum erken doğum vs. 😔 2 3 saat sonra hemen doktoruma gidicem çok teşekkür ederim bilgi için 🙏🏻
Busra333 Nazlican1994 bende çok korktum canım benim ki de henüz 2250 grdı en son geçen hafta yani minik daha ama çok şükür geçti imsallah şeninde geçer … zaten doktorun en iyisini bilir 😊🙏