İki üc gün sonra cıkmıstım tuvalete. Kuru kayısılı dutlu tarcınlı karanfilli falan bir hoşaf yaptılar bana. Onun da vesilesiyle kolaylıkla çıktım korkmayın. Ağrı yanma hala oluyor arada bugün 9. Gün. Normaldir yani inşallah. Geçmiş olsun hayırla büyütün