Bir_tospik_beklerken canım son aya girince hergün düzenli aynı saatte kalkarsın bunu biryerde okumuştum rabbimin bir mucizesiymiş seni doğum sonrasına hazırlarmış.sen hangi saatte kalkarsan bebeğinde beslenmesi için o saatlerde kalkarmış ilk kızımda üç beş saatlerinde uyanırdım hep gecede iki defa çok şükür doğdu aynı saatlerde beslenir uyurdu geri .uykusu çok düzenliydi.şimdiki gebeliğimde ikide ve beşte ve yedide kalkıyorum perşembe güni sezeryana giricem muhtemelen bu bebeğimde o saatlerde uyanacak ❤️ Saatbaşı uyanan anne adayları dikkat etsin bebekleride uyumuyor genelde uyku sevmiyor maalesef