Nazk 39+3 üm sancılarım başladı evde çekmeye çalışıyorum sabah hastaneye gidicem dua edin evladımı hayırlı sağlıklı şekilde kucağıma alayım 🤲
Gokceninannesi1 Nazk Rabbim tek avazda sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 kolay doğumlar diliyorum 😊
Semanurozgan Nazk rabbim hayırlıca saglikliklica kucağınıza almayı nasip etsin inşallah tek bir avazda dogurun inşallah 🤲🥰
Melisapg Ayy çok heyejjjanlı🤩 Hayırlı olsun, bebeğin şansıyla bereketiyle sağ salim gelsin inşallah. Bize de dua etmeyi unutma, bu güzel duyguyu tatmak dileyen herkese nasip olur inşallah 💖
eaktr Nazk allahım yardımcınız olsun inşallah bende geçen hafta bugün tam bu saatte doğumhanededeydim☺️ yürüyğn squat yapın ve nefesinizi-gücünüzü doğumhaneye saklayın, tel avazda olsun inşallah❤️
Yarensnk Allah kolay bir dogum yapmanızı nasip etsin sancılar belinizden mi başladı yoksa direk aniden karin kasik agrisi mi cektiniz