Butr354nf Arkadaşlar altta bitmeyen beyaz kirem gibi akintim var yaklaşık bir aydır böyle 37.4 gebeyim birde kaşıntim var oda 1 aydır kirem fitil ne kulandiysam gecmedi
3461irem Butr354nf bende de aynısı oluyor canım mantarım var benimde sende de mantar vardır büyük ihtimal
asiltosumm35 Butr354nf ben hamileligim boyunca yasadim 🙄 fitiller kremler antibiyotikler 🙄🙄 dogurana kadar gecmedi