ipek12345 Kızlar daha 10 gün oldu ağda yapalı ama tekrardan ağda yapılmamışa döndü bunun gebelikle bir ilgisi var mı. Zaten zar zor yapıyorum. Kollarımı ilk kez böyle tüylü görüyorum. Bıyıklarım bir hafta demeden upuzun oluyor.
AselMavi ipek12345 horrrrmonlaaaaaaarrrr 😩😩😩 göbeğimin üzerini görmek istemiyorum artık almaktan yildim o tüyleri
Zehra9616 ipek12345 gobegimi gorseniz erkek sanarsiniz suan beni 😂 ama almiyorum dogumdan sonra dokuluyo doktorumda soyledi ilk gittigimde 2.ci oldugu icin biliyosundur alma dokulucek dedi umursamiyorum oyuzden 😊
Yeni-anne4-02 Zezz doktorunuz neden izin vermiyor riskli gebelik mi kaçıncı haftadasınız? Ben doktora hiç danışmadım ağda sakıncalı mı gebelikte ilk defa duyuyorum ilk gebeliğim
gokcekocyigit07 Diğer gebeliğimde bende aynıydım ya sürekli ağda yapıyordum, bunda da şimdilerde bu durumu yaşar oldum, hormonlardan oluyor takma 🤭
Demetslt Zehra9616 Kiz dökülmüyor dökülmüyor 😂 1 ay oldu doğum yapalı kocamdan daha kıllı göbeğim djdjdjdjsksks😂😂
Zezz ipek12345 dusukten cekindi o zaman da bevrk fetus daha dedi bilniyorum btlkide brni korumaya aldi risklimi gördü yada kinse sormadan yaptiriyo
Zezz Yeni-anne4-02 37 olcam oersembe gunu ilkbaslarda dusuk vs olur dedi izin vermedi 32 hafta tatile gidecektim risk olur dedi..simdi doktorum izinli yerine baska doktor takip ediyor ona sordun oda izin vermedi sormadan mi yapiyor millet bilmiyorum ben sordum erken doguma sebep olur yaptirma dedi
ipek12345 Zezz devlete mi gidiyorsunuz özel mi. Ben devlete gidiyorum bana hiçbir şey söylemedi yasak falan demedi. Sizinki ilgiliymiş