Deryam_38 Merhaba kızlar ben 33 haftalık hamileyim her gittiğimde bebeğim cinsiyetini göstermiyor bende mecbur herşeyini ortak renk aldım belli olsa yine alacağım kız veya erkek kıyafetler
BamBi Deryam_38 oww bu haftaya kadar hic göstermedi he. Vay inatci tatli bebis 😍 doktor bi tahminde bulundumu peki
Derya2867 Deryam_38 18 haftama gircem benim de göstermedi sanırım aynı kader paylaşıcaz kemik yapısına bakarak kız gibi diye tahminde bulunabiliyorlar
Fatmanureser Şimdi gösterse bile insan pek emin olamaz zaten inanamaz yani ortak renk almaya devam etmelisin 😊
Deryam_38 BamBi aynen ya göstermiyor valla en son gittiğimde doktor %90 kız dedi ama tam eminde değilim dedi
Aybarsss Deryam_38 ayy göstermeyince kıza benziyor diyip sallıyorlar …. supriz olacak demekki sizinki ..zaten ilk alınanlar çok giyilmiyor bi iki ay anca ortak renk alin …doğduktan sonra alırsınız …
BamBi Deryam_38 ya öyle son dogum aninda bile bebisler cinsiyezle süpriz yapabiliyor;) saglikla gelsin ins😚💐