Aysen3434 benim yanlış anladığım bir durum yok. Kan değerlerim kilom bebeğimizin sağlık durumu, testleri herşeyi gayet iyiydi. Ve doktorum detaylıya ihtiyaç duymadığını herhangi bir risk olmadığını ama yine de istersem yapabileceğimi söyledi. Doktora gittim bugun yüzünü yarım görebildik plesentanın arkasındaydı maalesef. Yarım saat ara vermemize rağmen dönmedi. Sağlığı gayet yerinde bir sıkıntımız yok. sadece yüzünü görmek için gitmedik tabi ki yüzünü normal ultrasonda görmüştük kızımızın ama merak insanı çıldırtıyor. Bütün uzuvlarına uzun uzun tekrar tekrar bakmak bile insanı mutlu etmeye yetiyor. Herhangi bir sağlık problemi de yok. Doktorumdan çok memnunum inanın. Şuana kadar 3 doktor gezdim. Her ay benim kan ve idrar tahlillerime göre vitamin veriyor, ihtiyacım yoksa kesinlikle vitamin kullanmama izin vermiyor. Ben çok duydum demir hapına gereksiz başlatıp demir değerlerinin devasa artan anneleri. Bilinçsiz bir doktor değil en azından tecrübelerine güveniyorum. Yine de düşünceniz için teşekkür ederim 🙏🏻🌺