heyecanli1anne Deletedmom93428 Benim ilk bebegimde 2 hafta önceden gidiyordu hep ve 37+4te doğum yapmıştım. Siz de her an doğuma gidebilirsiniz
heyecanli1anne Seda_nrr Bunun cevabını bilemeyiz ki🤷♀️🤗 gelişimi iyi olan bebekler daha erken doğabiliyor sorunsuz Şuan mesela 39 .haftama girdim hala bekliyorum😅🤷♀️ suanki bebegimin gelişimi normal ilerledi
Seda_nrr heyecanli1anne Acaba doktor öyle bir sebepten olduğunu söyledimi ki diye merak ettim :) benimde bebeğim 2 hafta önde 34. Haftadayız daha başı dönmedi bakalım dönerse belkiok bekletmez bizi :)
heyecanli1anne Seda_nrr Doktorum herhangi bir şey dememişti ama ben ona bağlıyorum 😊 Siz de çantanızı felan hazırlayın heran her şey olabiliyor, Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🤗
zeynepin_annesiiii Deletedmom93428 doğum kanalına girmesine de engelmiş sanırım bu durum burda öyle okumuştum 🤦🏻♀️
Seda_nrr heyecanli1anne ayyy ne çantası daha ütüsünü bile yapmadım bebişin 😂😂 ama hazır olmak gerek tabii :) Allah razı olsun sizinde sağlıkla gelsin inşaAllah 🌸
Aycaccelik Deletedmom93428 koz o senin karnındaki önden gidiş hesabı yani bebe maşallah tombiş ona bakarsan benim ilk gebelikte 2 hafta önden gidiyordu 42.haftada doğum yaptım çocuk 44 haftalık değildi ya 😀😀
Deletedmom93428 Aycaccelik aslında tombişlikten değil 3 kilo:(ama kafası önden gidiyor :( bir anlayabilsem :(
Aycaccelik Deletedmom93428 2 hafta kadardı önden gitme durumu sanırım onun içinde hiç endişeniz olmasın o biraz doktor üslubu kafa karışıklığı durumu yani bebeğin kafası bizim hayal ettiğimiz gibi doğduğunda oo koca kafa diyeceğimiz durumda değil aslında ki zaten mesela hidrosefali gibi sıvı toplaması büyüklüğü olsa (Allah kimsenin evladına inşallah vermesin) anlaşılmaması kaçınılmazdır. Yani sizin minnoş bebişinizin baş çevresinde tuhaflık yoktur genelde olabilen bi durum hiç canını sıkma kafanı yorma
Aycaccelik Deletedmom93428 hepimizden inşallah sağlıkla alalım kucağımıza bitanem ne zaman kafana takılırsa bi soru ulaşabilirsin 🥰😍😘