Kızlar öğlen ve akşam nişanım geldi sanırım. Yani beyamsı sarımsı sümüksü bişeydi akıntı gibi değildi ve şuandada oğlum karnımda bayaa hareketli ve adet ağrısı gibi ağrılarım gelip gidiyor. Oğlum aşşağı baskı uyguluyor sanki uyguladıkça afedersiniz çişim geliyor gibi oluyor. Sizce yakın mı doğum ve o gelen nişan mıdır?illa kanlı olması gerekmez diye biliyorum ben