Esramine Merhaba sezeryandan sonra korse takılıyor mu gobek sarkmamasi için, doktoruna soran danışan var mı ?
Sefaat Esramine ben 1.5 2 ay kullanamadim ameliyat yerimi acıtiyordu ama doktora sormadim ne zmaan acimadi o zman kullandim ama bu seferde fayda etmedi gobek kaldi
shdshntrk Esramine yengem oldu korse kullanmadı ama bez bağladı Doğumdan hemen sonra ve sonrada korse kullandı bence korse kullanmalısın sarkma olmaması için göbeğinin toparlaması için