0322sukran Nesossssss 20+2 7 kilo aldım dikkatte ediyorum daha cok bebege kilo aldircak besinler tüketiyorum neden bole oldu anlamadım
Nesossssss 0322sukran ben mide bulantılarım yüzünden alamadım. hatta başta vermiştim normalde Allah tan çok zayıf değildim. Bence doktorunuz uygun görüyorsa bol bol yürüyüş yapın ben günde üç defa en az 20şer dk. Yürüyorum .
Mirayinannesii Düne kadar hiç kilo almadım diye seviniyordum bugun doktora gidene kadar :(. 12+4 2 kilo aldım
0322sukran Nesossssss ilk 3 ay cok kusmalarm oluyordu çalışıyorum hareketliym yatarakta geçirmiyorum esimle surekli gezeriz yürüyüş yapariz yapıyla alakalı sanirim
Nesossssss 0322sukran tabi vücut yapısıyla da alakalı benim yapım çok müsait bulantılarım bi geçse direkt 20 kiloyu toptan alırım herhalde:)
Alpmom22 0322sukran 20.ci haftaya kadar hiç kilo almadım diye hava atıyordum 1 2 kilo almıştım 30dan sonra çoştum 20 kilo almışım. 36 haftalığım