Ya kızlar taa bekarlığımdan beri aynı sorun yürüdüğüm zaman belli bi süre sonra bacaklarım kaşınıyor ama nasıl deli gibi kaşınıyor giydiğim bişeyden kaynaklı desem değil doktora da neye gidicem bilmiyorum başına gelen var mı hiç böyle bişey herhangi bir sağlık sorunum da yok bildiğim kadarıyla anlamadım gitti