Ftmnrr40 Kızlarrr doğumuma 2 gün var diş agrısından 2 haftadır duramıyorum doktoruma sordum bir tane arveles alabileceğimi söyledi , aldım ama sonrasında pişman oldum bir şey olur mu ki acaba ? 🥺
T1402E Ftmnrr40 canım keşke parol alsaydın ben diş hastanesinde çalışıyorum . Kesinlikle parol öneriyoruz hastalarımıza ( özellikle gebelik durumu olanlara ) arveles çok az mide ağrısı yapabilir ama aklında bulunsun parol kullan doğumdan sonrada doğumdan öncede
Mom3834 Ftmnrr40 parol daha uygun olur. Arveleste bir sorun çıkarmaz doktorunuz izin verdiyse. Ama devam için parol daha uygun
Mom51122 Ftmnrr40 eskiden dişinol vardı. Karanfil özü gibi bişey. Ağrıyan dişe sürünce bişey kalmıyordu. Hala var mı ve hamilelikte kullanılıyor mu bilmiyorum. Tek seferden bişey olmamıştır korkmayın
Baharmm16 Ftmnrr40 öncelikle merhaba ve geçmiş olsun diş ağrısını çeken bilir doktorunuz içmenizi uygun görmüş en en en iyi doktırunuz bilir buradakiler sizin gebelik durumunuzu bilemez doktorunuzda bebeği riske atıcak kadar da bilinçsiz değildir lütfen doktorunuzu dinleyin 🌸🙏🏻