01rebirth Arkadaşlar ben 5 temmuzda düşük yaptım kanamam 20 gün sürdü, 6 ağustosta adet oldum, adetten 10 gün sonra tekrar kanamam başladı benim gibi yaşayan var mı acaba yardımcı olurmusunuz?
Ervan 01rebirth ben kürtaj oldum 15 gün kanama sürdü sonra 40 gün regli olmadım ve 40ci gün oldum 15 gün regli gördüm uzun sürdü sonra 2 ay regli olmadım.olunca 6 gün sürdü kısa sürdü çok dengesizdi. Sonra gebe kaldım hemen 29 hafta olduk şükür❤️
Nesossssss 01rebirth bende yaptım ama böyle bir durum olmadı bence doktorunuza danışın. Tabi inşallah aksi bir durum yoktur ama tedbirli olmakta her zaman fayda vardır derim :)
AnnesiyimM53 01rebirth devam eder kuzum korkma nasılki doğumdan sonra 40 gün regl oluyon bunu da öyle düşün ☺️Bndede oldu
01rebirth Ervan çok teşwkürler yani düzensiz olması normal, size de rabbim kucagınıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻