Elif3425 Kızlar merhaba bugün doktora gittim her şey yolunda dedi nst’de sancı çıktığı için tedbir amaçlı fitil olarak progestan verdi ben hiç bir şey hissetmiyorum böyle bir durum yaşayanlar var mı erken doğar mı acaba korkuyorum
Ecemina20 Elif3425 senin haftalarında bende hissettiğim bildiğin adet sancısı gibi sancılarım oldu serumla durdurdular birde 4 doz ciğer geliştirici vuruldum banada fitil progestan verdi şuan hala kullanıyorum 36+3 üm
LivaveLeyla Elif3425 32. haftamda sancım çıktı bende hissetmiyordum ciğer geliştirici yapıldı serumlarla 36+2de kucağıma aldım kızımı ilk hamileliğimde doğuma giderken normal doğum yapacak kadar sancım vardı hissetmiyordum ama
Elif3425 Ecemina20 doktorum sadece progestan verdi 15 dakika da 2 sancı çıkmıştı kendisi çok önemsemedi ama ben yine de korktum
Ekim22 Elif3425 ilk gebelikte olmsutı doktor ilaç vs vermedi bana dgum 38+5 oldu oda sancılar bebeğin kalbini yoruyor artık diye Sünni vererek baslatıldu
Ecemina20 Elif3425 ozaman korkulacak birşey yoktur canım gönlünü ferah tut gerekli görse ciğer geliştirici mutlaka vururdu