Kiki-riki evett ten tene temas ve ilk doğduğu anı görmek vs bunları yaşamayı çok isterim sanırım bende spinali düşünücem 🤗 biyerde dinlemiştim ‘bebeğiniz doğduğu anda emzirin, doktorunuzdan bunu talep edin’ diyordu. Çünkü yanımızdan alıp kontrolleri yapılması için götürüyorlar biz odaya geldiğimizdede bebek yorgun olduğu için emmek istemeyebilirmiş. Normal olamasa bile bunlarda önemli aslında