Aysemuhammet Gebelikte karşılaşılan hemoroid benimde başıma geldi 35. Haftam da çok büyümüş krem kullanıyorum ama doğuma kadar etkili olur mu bilmiyorum başına gelen normal doğuma engel mi bilen var mı?
Merymommss Aysemuhammet benim vardı normal doğum yaptım ama doğumdan sonra bi kaç gün toto üstüne oturamadjm ıkınmaktan dolayı çok büyümüştü 🤧
MugeninNefesi Aysemuhammet bu konuyu bende merak ediyorum 31. Haftalik hamileyim. 2 haftadır bende de hemoroid oldu sanırım doktora da gidecegim kendi doğum doktorum bir krem verdi ama pek etki de etmedi. Normal doğum istiyordum sırf bu yüzden sezeryana dönüyor tercihim :(
Milenka Aysemuhammet canım benimde çıktı ilk çok acıdı krem sürdüm.sonra zeytinyağı da sür dedi doktorum. Açısı dindi .meme gibi şişlikler durdu 17 ağustosta normal doğum yaptım Ve şimdi memeler küçüldü kaybolmaya başladı Engel olmuyor.Dogurabilirsiniz
Aysemuhammet Merymommss benim bir tane büyük var 😪 düzelir mi doğuma kadar inip bilmiyorum normal istiyorum doğumu
Aysemuhammet BenMathilda krem kullanıyorum şuan kabizlik sorunum yok bilmiyorum nasıl olucak çok kötü bi durum ama doğumdan önce az da olsa düzelmesini umuyorum
BenMathilda Tavsiyem, dışkılama öncesi vazelin kullanmak. Dışkılama sonrası doktorun reçete ettiği kremi (procto glyvenol) kullanmak. Bunun fitili çok çok daha etkili. Bol su tüketimi + sabah aç karna kuru kayısı tüketimi.
BenMathilda Aysemuhammet Hormonal olarak artıyor bir de damarlarla ilgili. Genelde gebelik sonrası 3.aydan sonra hafifliyor. Umarim duzelir bir an evvel
Ayca0909 Kizlar doktor engel degil dedi ama bayramdan beri bende de var 36+1 sonrası seni zorlar dedi o kadar ilac fitil yok gecmedi iyice kötü oldu dayanamadim acile gittik devlet ilgilenmedi parol verdi sadece gecmedi kocamandı ozele gittim genel cerrahi bakti esimi cagirdi bu gecer mi sence dedi cok kotu olmus ooo kangrene dönüşmüş resmen dedi kan birikmişti bunun tek çaresi lokal anestezi ile icini boşaltmak dedi ama soyleyim iğne acıtır orasi hassas yer dedi o kadar ilaca ragmen gecmedi daha kotu olucakti canim tatlıdır cesaret ettim hazırladılar beni sorun sadece uyuşturmada ıgneler vurulmaya başladıkça bağırdım ama sonrasi hepsi temizlendi ve icini gösterdi bak dedi kan pıhtılarını gösterdi evet zor işlem ama kizim icin karnımdaki icin dayandım geçmez dedi belliydi 3 tane kocaman olmuştu ayni gun taburcu oldum tamam bi iki güne canim yanar ama degmez sanciyi cektigimi ilk gebelik basima boyle bir sey geldi yani evlat olunca söz konusu bide canınız cesaret ettim dogum bundan daha kolaydir diye dusunuyorum sonucta analdan 5 tane iğne yedim ben
emiras59 Ayca0909 yaa çok geçmiş olsun size okuyunca korktum baya bende de var zaman zaman şişiyor zaman zaman sönüyor inşallah büyümez 34. Haftadayım
Aysemuhammet Ayca0909 kadın doğum doktorumla görüşmem lazım benimde o zaman bi 😪 çok geçmiş olsun size de sağlıkla kucağınıza alın İnşaALLAH sizde
Ayca0909 Ve dogum sonrasi daha kotu olucakti benimki sisti ve krem sadece acıyı alıyordu oda kısa süreliğine
Ayca0909 emiras59 inşallah bende bu kadar olacağını bilmiyordum ilk gebelik yaşamış oldum nazara geldik heralde 😊 o kadar yuruyus ne yapıyordum 9 kilo almıştım toplam yememe içmeme dikkat ediyorum ama inanın terden bile cikiyor cok berbat bir sey gercekten
Aysemuhammet emiras59 valla benimde öyleydi birden oldu gün içinde bence önceden tedbir alın siz gene
Busra333 Aysemuhammet bir arkadaşım hemoroiddeb dolayı normal doğumdan vazgeçti ama 20 güm toparlayamadı kendini hatta bugün konuşuyorduk o arkadaşla normal doğum gibisi yok falan diye. Bence doktorunuza danışın yapabilirsin sıkıntı olmaz derse vazgeçmeyin normalden 😊