Alpyagiz12 36 haftalık hamileyim sancım olduğu için geldim erken dedi Dr iğne serum verdi ama sancılarım durmadı doğum için yatış yapıldı açılmam var dua edin sağlıkla atlatslin bugünü
isimsiz1i Alpyagiz12 vallah bende 33+1 oldum bugün 3 kere belime sancı vurdu adet sancısından hafif kısa süreliğine ikizler
Bifat1 Rabbim hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin bebeğini 🌹🌸 ama canını sıkma eltiminde 37 haftalıkken sezeryanla aldılar bebeğini maşallah şimdi tosuncuk kendisi🌹 vardır rabbimin bir bildiği kendini stresten uzak tut 💕
Alpyagiz12 Bifat1 Sağol canım benim bu ikinci doğumum oglumda bu haftalarda geldi ama hiç sıkıntı yaşamadık kuveze dahi almadilar bunda Dr korkuttu pimpirik. Bir Dr var
Alpyagiz12 isimsiz1i Git ihmal etme sakın ben öyle bir gün çektim yallanci sancidir diye iyi ki geldim erken doğum ama ciğer geliştirici falan vuruyorlar en azından sancı ise durdur maya çalışırlar
Bifat1 Alpyagiz12 o zaman hiiiiç korkmanı gerektirecek birşey yok bence çünkü tecrübeli bir annesin💕ne güzel 🌸🌸 Allah bağışlasın oğlunu tatlım beniim bebeğini de sağ Salim kucağına Almayı nasip etsin rabbim🌸🌸
Birkuzucukbeklerken Alpyagiz12 Allah yardımcın olsun canım tek avazda doğurursun inşallah sağlıkla sıhhatle al bebeğini kucağına
DenizBilge Alpyagiz12 Sağlıkla, mutlulukla, hayırlısıyla, kolaylıkla kucağına al inşallah canım. Allah bir avazda kurtarsın. Bu bebişinde çok sağlıklı olur, küvezde kalmasına gerek olmaz inşallah. Durumdan bizleri de haberdar et.