30+2 olduk çok şükür bugüne kadar hiçbir sorunumuz yoktu elhamdülillah ama bugün aniden beliren kalp sıkışması,aşırı hızlı atan kalp,mide bulanmasi, parmaklarda uyuşma vb. Şikayetlerle saatlerce hastanedeydim birsuru tahlil tetkik sonucunda panik atagimin olduğunu öğrendim nasıl baş edilir bilmiyorum şu saat olmuş o kadar hızlı atıyor ki kalbim. 😔