Selam kızlar bugün kontrole gittim. 26+3 hamileyim delta covid geçirdim yeni. Doktorum bebeğimin sağlığının iyi olduğunu söyledi çok şükür ancak kovidden ötürü ya erken doğum yada açılmama sonucu sezeryan olabiliyor vs dedi hiç duymamıştım daha önce sizin bilginiz var mı acaba