Yarenkseee Merhaba Güzel Anneler birşey soracaktım size 29 haftalık hamileyim ilk hamileliğim karnımda balon patlar gibi ses var üst üste ama o hıçkırık mı sizce ❤️🤰🏻?
Nesossssss Yarenkseee çok tatlı ya :) öyle mi oluyor acaba? benim hiç fikrim yok hakkını helal et 19. Haftadayım meraktan cevaplara bakıcam:)
Niln Yarenkseee Hıçkırıyor minnoş🧚♂️ Bende de 26 da başlamıştı doktoruma sormuştum kalp atışı gibi ay kıyamam yaaaa
Fatos_teke46 Yarenkseee hickiriktir o 36 haftalığız o kadar güzelki elimi her koydugumda hickirigini bırakıyor tekme atıyor dokunma müsait deilim der gibisinden 😂
Nesossssss Niln yaaa gerçekten çok tatlı🥰 darısı başımıza bakalım:) babaannem hıçkıran bebeğe " büyüyor "derdi:)
Niln Nesossssss Evet doktorumda aynen öyle söyledi🤗 Hıçkıran bebek sağlıklı bebektir dedi🤰 Tabi Rabbim hepimizin bebeğine sağlık versin inşallah🕊 Bazen hıçkırıyor gülümsüyorum diyorum hadi gel de yanımda hık hık yap😋