Aaayseeee pıhtılaşmam yok ama tansiyondan dolayı kan sulandırıcı kullanıyorum doktorum aşı olacağım zaman kan sulandırıcı bebeğin beslenmesine daha çok yardımcı olur özellikle oksijen açısından bi sorun çıkmaz demişti kan sulandırıcı kullandığın için rahatlıkla aşını yaptırabilirsin demişti