Aaayseeee Merhaba ilk korona belirtileriniz nelerdi ve temastan kaç gün sonra çıktığını düşünüyorsunuz?
Mavi34 Aaayseeee temastan 2 gün sonra burun tıkanıklığı başladı hafif boğazda kuruluk ağrı olarak. 2 gün de o belirtiler sürdü 5.gunde aşırı kas eklem ağrısı baş ağrısı kusma çok kotuydum
Miase Aaayseeee bende temaslıyım 6 gün geçti bi belirtim yok şurda bekliyeyim bari 😔 Allah hepimizi korusun